Klachten

Is er iets misgegaan met/tijdens de levering? Of heb je een klacht over een sieraad?  Meld het ons dan zo snel mogelijk via info@wanderjewels.nl. Graag ontvangen wij het bestelnummer, de klacht en indien mogelijk een foto van het probleem. Binnen 5 werkdagen zullen wij contact met je opnemen om samen op zoek te gaan naar een passende oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze sieraden zijn van fijn en delicaat materiaal gemaakt. Het is daarom belangrijk om goed voor je sieraden te zorgen, zodat je er zo lang mogelijk plezier van hebt. Hier vind je meer informatie over hoe je dit het beste kunt doen. Helaas kunnen wij geen garantie geven op de golden plating van sieraden.

 

© 2018 - 2020 Wander Jewels | sitemap | rss